Hemlis

2010-03-26 @ 19:24:57

Idag försov jag mig och stessade till jobbet för att ha hand om föreläsningslunchen och föreläsningen. Det gick bra jag kom tio över och ingen hade kommit så det känndes bra. Jag fixade luchen till dom tio personerna som kom. Men att sitta med på föreläsningen var inget för mig. Jag satt på kontoret och jobbade hela tiden istället och var klar runt halv tre och kunde åka hem. Mötte upp Kelly och gjorde en hemlis. Nu är jag taggad till max

Ikväll ska jag vara hemma och ha tråkigt typ städa och fixa i lägenhetn tror jag står på schemat om jag orkar vill säga. Sen kanske jag eventuellt får sovsällskap.. :)

Nu är det dags för duschen :)


He´s on fire

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!