Bullandö!

2010-04-04 @ 16:22:49
Då var den här påsken över! Trevlig har den varit på något tråkigt sett. I fredags åkte jag och frida ut till landet. Moppen fick komma fram för första gången i år otroligt skönt. Vi åkte runt och fotade och hade mysig middag med pappa och åkte hem en helt lagom dag helt enkelt! Lördagen spenderades med jobb och middag med jobbet vi var ca 10 stycken som åt påskmiddag tillsammans och hade en trevlig stund. Nu ligger jag i världens rethosta och tycker att det var ganska bra att kelly åkte bort den här helgen så jag fick vara sjuk ifred!

Nu funderar jag på att se en film och sova bort resten av dagen :)














Jag bjuder på dom bilderna från landet :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

bra blogg ;)

2010-04-05 @ 11:58:58
URL: http://ssweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!