Anton

2010-03-30 @ 22:14:58
Åhåh vad glad jag är mitt i all gråt. Jag har verkligen världens vackraste sötaste vänner! Begravningen var fin otroligt fin. Mitt i alla tårar kunde vi ändå jag och mina finaste vänner skratta! skratta åt den fåniga prästen med hans opra och med hans ord. Han med sin trenchcoat och rosa påse. Allt var så fint och underbart och roligt. Jag tycker det är synd att man bara träffar sina finaste vänner någon gång om året jagmenar vi är ju trottsallt vänner allihopa. Så jag har styrt upp en tjejmiddag med Arantza nu :) Mer info kommer senare.


Gud vilken luddig text.

Anton var ju som sagt här idag med. Saknat honom han är så fin. Vi shoppade lite drack våran traditionella smuttie och hade trevligt. Han hjälpte mig hem med skärmen och instalerade och hade sig. Nu är jag nöjd med min stora fina skärm.. Helt sinnes hur underbart det är!

Nu ska jag åka till johanna för att promenera mysigt mysigt!




Tvåtusensju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!