Nallen

2010-04-05 @ 23:51:24
Nu är jag trött på att vara sjuk och hängig! Imorgon är det jag som är frisk. :) Nu ska jag ta en kvällspromenad med Johanna i luren. Jag måste vara frisk! Det är tråkigt det här. Jag ska göra mig frisk och åka och jobba i morgon om jag hinner och någon annan är på kontoret för jag orkar inte sitta där själv!

Idag har jag verkligen också bara tagit det lugnt! :) Jag har iaf inte sovit hela dygnet. så inatt kanske jag kan somna hyfsat snabbt och i morgon kommer pappa och hämtar mig och Robban (pappas kompis) För att både jag och Robban ska få handla maat!


Nej johanna var det ;)




En utav blommorna från mormors begravning! :) jag snodde nallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!