Vove!

2010-03-31 @ 20:18:05
Idag var jag död. Jag har inte sovit särskillt länge på sista tiden max fyra timmar per dygn och idag släppte det! Jag sov och sov och sov. Tur att jag sov hos någon som var så snäll och bara lät mig sova vidare. Klockan sex kom Kelly och plingade på dörren och vi stack iväg och gjorde våran hemlis. Duktigt av oss tycker jag då vi har lyckats med tre gånger på en vecka! Det kommer bli fyra gånger på en vecka för vi ses på fredag igen. Det är ganska mycket för att vara mig och kelly inte bara att just göra det vi gör utan också för att vi itne brukar hänga så mycket.

Jag ringde på en Japansk Spets när jag kom hem och hon hade två hannar kvar. Jag tingade en. Hurra om allt går som det ska är jag hundägare innom kort igen! :)


Nu ska jag nog hoppa in i duschen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!