i vad.

2010-05-17 @ 20:46:37
Jag har verkligen den bästa tiden just nu. Jag är sjuk som ett kräk men ändå har jag det hur underbart som helst. Solen steker verkligen och trotts att jag är trött och seg så har vi det fantastiskt. Idag har vi varit och kollat på balkongmöbler och lite annat trevligt.

Vi tänkte ta oss till ikea i västerås men jag är för dålig för det tycker min prins (jag med egentligen) Och jag hade väl inte varit så trevligt sällskap. Vi gick oss i allafall en promenad och nu ska vi ta oss en till såhär efter tacos middagen när han kommer tillbaka från sin mor.

Ikväll blir det väl film och kladdkaka.




Jag saknar min Johanna! ♥


Kommentarer
Postat av: jojo

Jag saknar dig med snutt! ♥

2010-05-18 @ 12:56:35
URL: http://jiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!