sömnlös.

2010-05-13 @ 03:55:25

Första natten på säkert en månad som vi gick och la oss i skaplig tid (tacka fan att man börjar sent.) Kan jag ju såklart inte sova. Vet inte vad det är jag känner mig helt död i kroppen och jag ska upp och träna i morgon bittit.. Men när jag låg i sängen kunde jag verkligen inte sova. Han stensover och jag är vaken..Jag funderar på att se på något webbtv sen försöka igen. Jag vet inte om jag börjar bli nervös igen.. Det låter lite konstigt men det är väl så det ska vara när man är kär i guess!



Idag så ska jag träffa Sabina och Jonathan igen. Vi ska fota honom till en tävling och jag får vara fotograf.. (hurra)


Stor han har blivit va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!