Begravningen.

2010-03-25 @ 22:54:47

Egentligen så vill jag ju verkligen blogga och jag vill vara bra på det och ge er massa bilder och text om vad som händer i Maries liv just nu men jag kan inte hitta någon tid, energi eller något att skriva om. Det är så otroligt roligt att kolla tillbaka för då minns man verkligen vad man gjorde för ett år sedan. Jag ska försöka att berätta iallafall om det händer något spännanade...

Jag umgås med vänner jag tycker om just nu lägger inte ner någon onödig energi på sånna vänner som inte alls ger mig något bra tillbaka. Livet flyter på rätt skönt och det vänder hela tiden till något bra. (pepparpeppar)

På tisdag är det Mormors begravning. Jag tycker att det känns bra att hon har det bra nu och allt händer av en anledning oavsett om det är bra eller dåligt. Det kommer alltid något bra ur det dåliga. Det bra med begravningen är att alla mina närmsta vänner kommer på begravningen och jag vet att dom kommer stötta mig till max.

Nej nu bjuder jag på lite bilder om det vill sig här!

Min "systerdotter" Novalie när vi var och gungade!


Vi var och bowlade med fjällen gänget! :)


Sen var det dubbeldejt.


Sabinas lille son Jonathan (: Om ni kollar i kategorerna finns hennes gravid bilder med där och nu är han över ett år!! ack så söt och underbar!


Nej det får vara nog för idag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!