idag.

2009-03-16 @ 16:18:09
idag har jag.


tagit med nellie och boll ut och kastat boll.

träffat betsy och tio andra hundar ute och lekt med.

sorterat all tvätt.

Tvättat två maskiner tvätt.

städat toaletten.

städat köket.

varit ute ca 4 gånger till.

Blivit nekad promenad med Sabina

Förflyttat promenaden till i morgon.



Nu ska jag.


Städa lite till.

Laga middag - VÅFFLOR!

Ge Nellie middag.

Tvätta mer maskiner.

kolla på massa bra tv som går idag.

Tvinga ut någon på promenad med skrutten.



Imorgon ska jag.


Gå på promenad med sabina bebis och hundar.

laga middag för tre.

Kolla på rosing med Kelly.

Umgås med Kelly.

tvinga kelly följa med på promenad med Nellie.

sova med Kelly.

Kommentarer
Postat av: Jojo

:):).. ne jag tog bort denför att ja skulle göra en ny men har inte pallat :P

2009-03-17 @ 16:21:43
URL: http://jiloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg;) <3

2009-03-17 @ 19:21:40
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!