Uppdatering

2008-09-26 @ 16:52:05
Min uppdatering här är lika kasst som mitt liv.. Haha nej okej nu ljög jag jag har ett bra liv!

I onsdags var vi till ikea köpte hyllplan och sen vare cheerleading det gick bra och dom är hur duktiga som helst. Efter cheerleadingen var vi barnvakt åt en liten flicka på åtta år vi han i stortsätt bara äta sen var det läggdags och hon sov som en stock redan efter en halvtimma. SKÖNT! på torsdagen jobbade jag jag öppnade med linn så allt gick bra det var jag och kelly ensamma på en avdelning idag igen. man kan tänka sig att två bästa vänner inte jobbar så jätte bra ihop men vi gör verkligen det allt känndes jätte bra! Efter jobbet åkte jag hit fem timmar i en bil med tre katter är inte det roligaste så direkt när vi kom fram somnade vi som stockar.


Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och se om jag kan bli av med denna äckliga förkylning någon gång!

Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!