sommarpojkar!

2008-09-28 @ 23:27:18
det ser ut som kaos här. vi kom hem på fyra timmar i dag känndes bra och starkt av oss. katterna var helslut men nu behöver dom inte åka mer på ett tag iallafall. Frida har varit här en stund i dag och snart ska jag lägga mig och kolla på andra avenyn en stund innan det är dags att sova. Eftersom jag inte vet om jag ska jobba imorgon eller itne så är det lika bra att gå att sova hyfsat tidigt ifall man skulle behöva gå upp vid halv åtta och dom ringer från dagis. Eller någon annan stans.

Om jag inte jobbar i morgon ska jag fixa tvättid, rensa upp i lägenheten, fika med sabina om hon kan och vill och sen kanske även träffa frida.


jag bjuder på dom här sommarpojkarna <3

Kommentarer
Postat av: johan

skjooortan på han till höger är sååå must have, vet du var han har köpt den? tacksam för svar, kul blogg annars!

2008-09-28 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!