Koppla av!

2008-09-16 @ 22:46:50
Idag har varit en bra dag! vi åkte in till stan och gick av en slump in på Onoff för att kolla på kamera till mig, Och jag hittar min kamera som dom egentligen slutat sälja men det fanns bara skyltexet kvar och jag fick köpa den utan sladdar fast med en minneskortsläsare för 1000 kronor skulle kostat 1799 :D så fick jag en försäkring för 389 på tre år också och jag älskar det! verkligen min dag. Så mycket har jag saknat att inte ha en kamera nu..

vi träffade upp sofia och gick och åt på sandys najsbajs sen åkte vi och köpte tårta och jag åkte på möte och anton hem och efter mötet hade jag bjudit över kelly och harald det visste inte anton om ^^ så vi spelade spel och åt tåta. Nu har dom åkt hem och vi ska koppla av imorgon åker anton och Margit med :( Hon åker med för hon måste till vetrinären stackarn! 

Nej nu ska jag gå och kolla på tv och sen ta en dusch! 

sabina jag har god tårta kvar hemma sån bakelse som du och jag gillar i tårtformat..:) kom över någon dag! 

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag e redan på väg...mohahaha....nej ska ringa dig snart

2008-09-18 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!