Hemma i kaoset

2008-09-28 @ 23:05:14

på fredag bär det av igen jag börjar snart bli trött på att fara fram och tillbaka. Men en liten weekend ner till göteborg har väl aldrig skadat mig och frida? Man får så mycket Inspiration och sån härlig vilja till att förändra hela världen. Jag önskar jag fick köpa min nya höst och vintergarderob där nere också men vi har ingen tid för shopping vi måste bara se till att bli Inspirerade av allt det nya folket och kursen lära oss allt nytt (läs: jääääätte gammalt) få lära oss nya lekar (som vi redan kan) jag önskar jag fick köpa massa fräna färger i kläder komma hem till stockholm och ta alla med en storm. alla mina emo vänner skulle bli så glada..



Åh gud nu får jag ge mig.. det var både emon och modebloggaren i mig som fick sin talan.. om jag kunde utan att göra några utav mina vänner lessna skulle jag göra narr av dom med meeen det går ju inte riktigt..

Nu ska jag snart publicera ett vanligt trevligt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!