Hallo hellu hom halar!

2008-09-19 @ 17:35:25
Ja nu har jag och Marie jobbar tillsammans på dagis i två dagar, de va en pers! Nej men jag tror det har varit dom bästa dagarna jag har jobbat hittils. Marie torkar bajs och jag leker, de va väl en fin fördelning?

Snart ska vi gå ut och äta lite food men först ska Marie tydligen SOVA! så hon ligger och snarkar i ett högt och ljudligt sound! Mycket vackert! Sen så sjunger hon lite i sömnen, hon sjunger HEJ VIND VAD GÖR DU BAKOM HÖRNET!? det är så att man nästan ska spela in gullrumpan!

Nu har jag uppgraderat Maries blogg så nu blir hon glad sen:D
Här tackar jag för mig och säger Bajs-Marie jag älskar dig!
Puss era fuckers! / Heeeeeeeellllluuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana gärna in min blogg :)

2008-09-20 @ 15:08:32
Postat av: Jojo

jag trodde seriöst att överskriften va typ arabiska först hahaha!

2008-09-21 @ 23:00:23
URL: http://babyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!