gud!

2008-09-21 @ 14:21:09
Ja förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte orkat. Jag jobbade med kelly i torsdags och i fredags. Igår åkte vi några ledare ut till en stuga i flaten och hade det mysigt men vi orkade inte vara kvar så vi åkte hem på natten och nu vaknade jag hemma och det var nog en jävla tur det för att idag när jag vaknade så var jag otroligt mycket mer sjuk idag jag har inte orkat röra på mig ännu jag ligger här i sängen och slökollar på idol när jag plötsligt hör mitt alarm på mobilen och jag får reda på att jag har tvättstugan idag.. nu har jag ångest för jag vet inte om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!