Förlåt mig Johan!

2008-09-29 @ 18:25:30
åh igår fick jag en komentar om en utav skjortorna på mina sommar pojkar.


johan om sommarpojkar!:
skjooortan på han till höger är sååå must have, vet du var han har köpt den? tacksam för svar, kul blogg annars!
IP: 80.216.147.4 5

Förlåt johan för att jag inte vet var den kommer i från. Jag vet precis vilken must have feeling du pratar om den är så stark nästan som ett beär man bara måååååste ha den. Jag ska göra allt för att få reda på vartifrån den kommer.


Kommentarer
Postat av: maria

jag kom på dig diiiiiin heeeest :D

2008-09-30 @ 20:56:03
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!