fan

2008-09-27 @ 13:54:23
idag är inte min bästa dag.
vi skulle ha åkt på torgmarknaden i morse men jag försov mig tydligen men alla andra var vakna och ingen kunde väcka mig, nej det går inte så när jag vaknar klockan 10 så fanns det ingen kvar i huset men ingen hade åkt till torget nej dom var ute.. och hur fan skulle jag kunna veta det? där fick jag ligga och vänta på att bättre tider skulle komma. Jag smsade men fick inget svar då telefonen var kvar på rummet. nu har jag suttit här sedan dess och håller på att dö av hunger. (jag vet att jag skulle kunna gå ner och äta men jag har ett litet jävla ångestfyllt problem som gör att jag är otroligt rädd för sånt. Socialfobi kallas det visst) jag vet inte vad jag ska göra idag jag lär ju få sitta här.

Jag är arg, lessen och jävligt hungrig.. och allt är ditt fel.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackare :( hoppas det gick bra sen? :)

2008-09-28 @ 08:29:30
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!