Titta så kul.

2008-06-09 @ 00:19:06

Anonym om FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!:

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!? antar att du referar till FY FAN VAD JAG ÄR FET!, men seriöst kolla på dej, ful och fet som en jävla gris, å så haru stake att skriva att du blev söt, inse du kan inte bli söt du e ful äcklig, utstickande, åalltihop, så dkriver du att du fick en massa fina presenter, avisst, kyss me, du köpte säkert presenter til ldje sj!

IP: 91.126.57.183


När man får såna här härliga komentarer så känner man sig som en storbloggare som får massa elaka komentarer och som säger "eh jag tar inte åt mig!" Jag tycker att det är roligt jag hade min fundering om vem det var med när orten Kista kom upp var jag inte alls så säker längre. Ja jag har ju faktiskt lite skills i att hitta ip adresser. Sånt här går ju rätt lätt att polis anmäla och sånt men jag tycker att det är roligt.. lite fegt men roligt! Jag gillar stavningen också.. var du tvungen att skriva snabbt så att ingen skulle se vad du gjorde från någon kompis dator? eller?


För inerst inne vet både du och jag att jag är fett söt ;)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Du är sötaste Märy i världen!!!!!!!!!!! sånna där människor SKA RUTTNA I HELVETET KUKFITTHOROR

2008-06-12 @ 03:05:26
URL: http://babyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!