party?

2008-06-07 @ 12:43:49

God morgon från en trött marie! Idag slapp jag iallafall huvudvärken som tur är Wink Igårkväll vaknade jag av att henke skrev att dom var på min parkering så jag gick ner och Danne var inte lite full så vi gick upp till mig och han la sig i min säng och precis när jag hade ställt fram en hink spydde han som satan. Myyysigt! Henke jag och Calbom satt iallafall och kollade på film hela kvällen och sen fick dom våfflor och sen åkte dom hem allihopa och kvar blev jag med en härlig stank av spya i lägenheten! Yell

Idag funderar jag på att gå ut och shoppa lite men vet ingen som vill följa med mig. Ikväll kommer frida hem då ska vi röja! Laughing 




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!