Midsommar

2008-06-17 @ 14:23:44

Jag pratade med mormor i telefon i morse hon hade tydligen suttit på akuten hela natten stackarn! Men vi kom överens om att jag skulle göra efterätten på midsommar men nu har jag ett litet problem jag vet itne vad jag ska göra för efterätt jag vill ha något gott enkelt och sommrigt .. vad kan det vara?

Förövrigt har min klänning förhoppningsvis kommit och mormor ska gå och hämta den efterklockan tre och jag är sjuk jag orkar inte göra någontingfinns mycket som behövs fixas i lägenheten men jag orkar inte .. så jag sitter kvar här tills jag får lite motivation.. skulle åtminstonde behöva städa köket och mitt rum.. hur skaffar man motivation för sånt?

Jajapusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!