Katthem?

2008-06-16 @ 20:49:23
Ja om ni har någon katt som behöver kattvakt så ställer jag upp frivilligt! Erhm..nejtack Just nu har jag fyra stycken jag hoppas dom går bra ihop med varandra annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag har Berit som är kellys och Haraldskatt, dom ska åka till portugal i morgon och behöver kattvakt,  Marigt som är min, Majken som är min och hennes syster Motor som är Maddes. Dom är fyra helt bedårande katter Berit är dock lite tjock men annars så! ;)


Berit när hon var liten ! :)

Margit! :)


Majken och Motor :)

Kommentarer
Postat av: aba

dom kramas!

2008-06-16 @ 21:44:26
Postat av: Jojo

åh gos 4 kissar i en lägenhet :)

2008-06-17 @ 14:45:42
URL: http://babyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!