Jag är på landet

2008-06-22 @ 22:09:38
Japp jag lever och har hemmastadgat mig på landet jag vet faktiskt inte hur länge jag ska vara kvar här det är skönt men otroligt långtråkigt. Imorgon kanske både sofia och frida kommer ut jag hoppas så innerligt :) Jag ska hem tillstan i morgon för jag har glömmt min laddare men klarat mig ända tills nu nu börjar det pina lite. Ikväll ska vi bete oss som riktiga män och spela boule och dricka öl eller okej Erik ska betesig som en kvinna och dricka cider ;)  Om dom nu kommer ut någon gång. Frallis är seg och bestämmer sig för att städa rummet först och jagmenar nu är klockan tio..

Nej Nu ska jag hämta ved innan det blir för mörkt ute och för kallt i mitt rum.

Pussoch kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!