Hemma!

2008-06-25 @ 14:24:05
Jag har en dator som går snabbt och bra här hemma på landet är det så långsamt att man får krupp! jag sov här i natt med frida. Det är sista natten på väldigt länge utan henne nu drar hon iväg på egna strapatser hela sommaren och ja jag blir kvar här hemma. vad ska jag göra hela min sommar utan henne. Det är en hel drös människor som har konstaterat att vi sitter i hop och ja så kanske är fallet men när hon börjar kalla mig älskling inne på HM så att folk vänder sig om det är då man vet att det har gått förlångt ;)  Kanske gör det oss gott att sakna varandra hela sommaren så är vi back on track igen i höst!


Nu ska jag gå till mormor sen handla hårfärg! :)


puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Oooh okeeej :).. E ni lika arbetslösa som mig eller? hahahhahaa...

2008-06-25 @ 20:11:33
URL: http://majjah.blogg.se/
Postat av: Maria

Naaaw.. :).. Fatta att de inte ens gått 1 fucking månad :D

2008-06-27 @ 00:40:20
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!