Anton

2008-06-13 @ 15:33:02
Ja anton har tagit studenten och mitt skrivande har legat nere ett bra tag nu just för att jag inte har hunnit! Hans student friades glatt och han blev nog nöjd med sina presenter :)

Nu är jag iallafall hemma igen och har tre vilda katter som springer omkring i lägenheten och gör mig tokig! Tur är iallafall att dom är söta!

Idag är en såndär dag när man vill börja om på nytt starta ett nytt liv med nya människor och nya förutsättningar när man är trött på allt det gammla och vill bara vakna upp och vara en annan person. Ibland får jag sånna här cp ryck det är då jag möblerarom eller städar.. Jag ska nog göra något utav det idag iallafall bli en bättre människa! Yes idag börjar mitt nya liv (HAHA) jag ska iallafall lära mig att säga nej till personer och sluta ta massa skit från andra när det inte är jag som har gjort fel.


MEN NU: Köpa en ny kattlåda på djuraffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!