Tjejmiddagen igår!

2008-07-19 @ 15:27:30
Igår var en stressig dag hade jag inte börjat med maten klockan 12 hade vi aldrig hunnit klart..men det blev en trevligmiddag trotts det och efteråt lämnades jag med all disk och skit så nu har jag saker att göra i ett  år framöver.. Idag är det enda jag har lovat att göra är att hämta ut kort till min mormor så jag sla göra det nu innan dom stänger.. sen ska jag handla lite och gå hem och städa..Senare i kväll blir det filmkväll!

Men nu dax att göra iordning sig ! :) puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas du får en fortsatt bra dag ,

kika gärna in på min blogg. ;p

kram ,

2008-07-20 @ 01:28:52
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!