inlägget..

2008-07-21 @ 22:35:15

inlägget jag skrev i går publicerades inte så nu är det uppe iallfall och jag är på landet med kelly och vi har precis gått på en lång kvällspromenad..Minnen bubblar upp och allt är underbart! Vi har tittat på gammla kort från förr när vi var små och nu ska vi titta på film! Crazy beautiful ska vi se efter vi har tittat på lite mer foton! jesus säger jag bara vilken härlig tid det här kommer bli! Imorgon går vi och badar tidigt på morgonen och ligger och steeker hela dagen min bästavän och jag!


Puss och godnatt från min bästa vän och mig!

Sötnosen kelly och jag på ikea ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!