göta ark..

2008-07-31 @ 13:21:45
japp vi hamnade inte på snaps utan på göta ark fortsatte vidare mot klubb onsdag där var det halvtrevligt så efter ett tag åkte jag och Erik hemm (Innan tolv :D) i skanstull mötte jag upp krille.. och vi tog en promenix till hammarby höjden.. det tog ett tag och där satte vi oss för att vänta på Frida och Simon.. efter mycket om och men kom dom och vi traskade vidare...mot skanstull och väntade på kelly som kom från krogen som skulle hem till mig.. Nu sitter jag och väntar på att frida ska komma så vi kan åka in till stan och köpa hennes klocka som hon ska ha ^^


Godbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!