bränd!

2008-07-25 @ 22:35:06
Hejsanhoppsan lillebror!

Idag började vi med att gå ner till Marinan och köpa glass efterden promenaden på en kvart blev jag ännumer bränd än innan.. Jag hade bränt sönder mina axlar igår men nu blev det ännumer! min näsa är röd och mina armar röda. Eftersom jag har kört barnvagn hela dagen har jag fått en väldigt konstig bränna :)

sen gick vi hem och åt och försökte få tilde att sova men hon vägrade! när hon efter mycket om och men vägrat gick vi ner till stranden..badade en stund och sen gick hem och åt :) Köttbullar och pasta riktig barnmat men det var gott.. Nu har alla barnen somnat och vi ska kolla på en film och sova vi med för imorgon är det uppgång tidigt och åka in till fjärilshuset. Riktig mysig dag vänar med två små söta prinsessor :)

Jag måste berätta att idag när lilla tilde skulle sova middag så tar hon alltid avsig blöjan så även denna gången gjorde hon det när hon väl gick upp igen förstod vi att hon kissat på täcket så vi slängde det i tvätten och efter kanske tretimmar upptäcker vi att det är en stor korv på golvet..Himmla mysigt det här med barn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!