sabina,maria,jojo,anton

2008-08-28 @ 20:00:34
Idag var sabina på sitt första ultraljud och ja där var det en liten liten skruttbebis..Hon har Bf (beräknad födsel) till den 1 februari och är nu i vecka 18 så om två veckor har det gått hälften!

Idag har jag jobbat sovit träffat upp jojo och maria vart på banken tagit ut pengar och fixat med räkningarna. Min pappa har sparat alla räkningar sen 2003 så ja vi har en hel del att slänga och nu har jag börjat. Jag har införskaffat en mapp att lägga dom som är från i år med..det  känns bra. Imorgon skulle jag egenligen vara ledig men dom ringde idag och behövde mig även i morgon (jag kommer aldrig bli av med dom ;) ) Men men pengar är pengar..

nu har jag bara en sak att säga!
GRATTIS ANTON TILL KÖRKORTET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!