jävla skit

2008-08-28 @ 23:28:33
Jag börjar faktiskt fundera på att någon utav mina allra närmsta vänner har tagit min kamera..Tagit med sig den hem helt enkelt..jag har idag letat över allt i lägenheten och den finns inte. Jag vet vart den låg och det finns inte där.. Jag hittade tillochmed en femtiolapp som kameran låg på men ingen kamera..vart har jag gjort av den? snälla om någon vet så säg det jag vill inte leta mer.. jag vill ha min as snygga kamera sådeså!


Sofia jag kanske har varit dum? dom små hustomtarna kanske har tagit den? jag blivit av med så mycket nu förtiden men jag tycker inte jag är så dum eller?


Om det är katterna som tagit den och sprungit i väg med den är den fortfarande i lägenheten och som det ser ut just nu är den inte det.


fanfanfan


Nu är det godnatt för min del ska läsa lite sen sova tror jag
imorgon blir det fika med sabina efter jobbet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!