Jahaja

2008-08-25 @ 16:45:29
Imorse innan jag skulle sticka till jobbet tänkte jag slänga in ett inlägg men det gick inte att komma in på publishme.se så jag säger god morgon nu ;) haha Sjukt trött är jag i dag och hoppas jag får sova snart typ vid tio.

Jag ska börja tatag i min lägenhet nu och verkligen rensa den från botten och fylla på med mina saker bara mitt. så att der blir min lägenhet på riktigt nu. Jag ska även be om att få nya tapeter och sånt och det betyder att jag inte kommer kunna bo i lägenheten på tre veckor och då kommer jag ju ändå inte kunna ha någonting kvar här mendans dom gör det. Sen ska jag också köpa ett nytt köksbord på ikea det är så fiiint :D

Pusss

Kommentarer
Postat av: Maria

åååh.. det blir nog mysigt :)

2008-08-26 @ 00:13:33
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!