Godnatt

2008-08-30 @ 23:37:16
Gudvilken mes jag känner mig som som kryper till kojs klockan tolv på en helg men det är vuxen livet som har satt fart igen. Imorgon ska jag städa för det hann jag inte i dag för frida kom och åt här. Nu har hon gått på fest och jag ska skruva på alla element i lägenheten och krypa ner i sängen och sova för jag tror jag håller på att bli sjuk...

Jag har fått låna fridas kamera tack frida! jag är så glad med laddare och allt. jag har också fått lånat antons kamera men han är inte här så det blir lite svårt. Om jag inte jobbar i veckan så ska jag spendera den med min pappa vi ska ut och åka bil genom sverige!

snart kommer det ikeabilder ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!