Flytande margarin?

2008-08-27 @ 23:47:50

Jag har ingen blogg ork eller okej det har jag men ingen ork att sitta vid datorn och gå in på bloggen och skriva men jag har massor att förmedla!

Idag jobbade jag på bra jag var sjukt trött och var jätte seg men det gick ganska fint ändå tror jag.. Sen gick jag hem och gjorde mig klar för cheerleading träningen med småflickorna det var kul och alla var bruna och jätte nöjda(?) sen har jag betalat räkningar för 6000 som jag inte har.. och också gjort iordning disken.

Nu ska jag sova imorgon ska jag jobba sista dagen sen ska jag gå till banken och ringa olle :D Haha

våffelsmetspulvret står kvar..fyra kilo..tre kilo sylt...två och ett halvt kilo flytande margarin.. det står där i kylen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!