...

2008-08-26 @ 00:34:35
Jag är nog vuxen nog nu att kliva över gränsen att inte längre vara barn jag vill att det ska ta slut nu. Jag vill nog faktiskt inte jag är redo att bli vuxen på allvar. skaffa mig ett seriöst liv och absolut inte vara uppe såhär sent. gå upp tidigt och vakna brevid det som betyder mest. gå upp och jobba och sen städa äta middag och få vardagen att flyta på. precis som den gör nu. Fast bättre. Jag är trött på allt ljug. När folk tillochmed ljuger om saker som man själv vet om. Det är faktisk pinsamt och att det händer hela tiden är också pinsamt..

Nej jag är beredd på att starta om på nytt. Är du?



 Omdetändåfannsettbraordförtackochadjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!