Bilder från idag.

2008-08-06 @ 22:09:36
Hejsan!
Är det någon som kan gissa vilket slott vi har varit vid.. (kelly du får inte gissa!) I slottet vi har varit vid har dom dassen på väggen av slottet så när man bajsar rinner det rakt ner på marken...Kul om någon skulle gå där eller mysigt för dom som fick plocka upp det. På bilden här ser man dock ingen toa..Men jag tog en bild rakt ner ur ett dass...otroligt roligt måste jag säga. Efter det åkte vi runt lite sen inhadlade vi godis och åkte hem..kollade klart på Dead to the supermodels och den kan jag lova var helsjuk vill du se en helskulm film kolla på den. Nu har vi ätit jag ska kolla på projekt runway som börjar nu sen ska vi kolla på Juno..eller Black jack.. :)


'
Här har ni ett bajshål här satt dom förr och bajsade rakt ut på marken typ 10 meter rakt ner.



En fin blomma i trädgåden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!